Po 14 września 2019 r. zmieni się sposób logowania do systemów bankowości internetowej. Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie aktualnie dostosowuje swój system do zaleceń dyrektywy PSD2, która między innymi wymaga tzw. silnego uwierzytelniania w procesie logowania.
Co to oznacza dla klientów Banku?
Listy haseł jednorazowych stracą ważność 14 września 2019 r. Od tej daty nie tylko nie zlecisz przelewu ani żadnej operacji za ich pomocą, ale nie zalogujesz się też na swoje konto w serwisie transakcyjnym. Dlaczego? Właśnie od 14 września wprowadzamy tzw. silne uwierzytelnienie. Dlatego jeśli korzystasz jeszcze z listy haseł jednorazowych, zachęcamy Cię, by jak najszybciej przejść na nowe sposoby autoryzacji.
Zmiana przepisów w praktyce przekłada się na konieczność podania dodatkowego elementu zabezpieczającego dostęp do rachunku. W trakcie logowania klient będzie więc musiał podać nie tylko login i hasło, ale także kod z SMS-a lub potwierdzić dyspozycję za pomocą mobilnej autoryzacji.
Prosimy sprawdzić w koncie Internetowym czy mają Państwo podany numer telefonu, oraz czy numer jest aktualny (ustawienia>moje dane>numer telefonu). W przypadku braku numeru telefonu, lub posiadania nieaktualnego numeru telefonu, prosimy jak najszybciej udać się do siedziby Banku Spółdzielczego w Nowym Stawie celem aktualizacji danych.