strona główna | O banku | Historia banku
Sobota 16 Grudnia 2017, 12:16
Imieniny:Adelajda, Ado, Albina, Alina, Ananiasz, Bean, Zdzisława










BIC/SWIFT CODE: GBWCPLPP

Historia banku


Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie jest związany z miastem i regionem od prawie 70 lat, swoją działalność rozpoczął w dniu 23 stycznia 1946r. Początkowo nazwa brzmiała "Bank Ludowy Spółdzielnia z ograniczoną odpowiedzialnością w Nytychu" a później w Nowym Stawie. Na przestrzeni czasu zmieniały się nazwy, ostatecznie przyjęto nazwę " Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie". Teren działania banku jak i wszelkie zmiany z tym związane są zarejestrowane w Sądzie.
Bank Spółdzielczy od 2002 roku był  zrzeszony w MR Bank S.A  w Warszawie, a od IX.2011r jest zrzeszony w SGB-Bank S.A w Poznaniu i należy do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Dzięki temu klienci mają zapewniony dostęp do najnowszych produktów bankowych, atrakcyjnych promocji oraz zagwarantowane bezpieczeństwo swoich środków finansowych.
 Swoje usługi świadczy poprzez jednostkę macierzystą na terenie działania, na lokalnym rynku jest instytucją finansową, obdarzoną dużym zaufaniem nie tylko swoich członków ( udziałowców) ale także powiększającego się grona Klientów.
 
Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie starał się i nadal stara się pomagać ludności z terenu działania, aby następował systematyczny rozwój sektora żywnościowego oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwój działalności kredytowej, oszczędnościowej, rozliczeniowej przyczyniał się do zapewnienia Klientom potrzebnych środków na rozwój działalności produkcyjnej, usługowej, handlowej jak również do wspierania w miarę swoich możliwości wszelkiej działalności społeczno-kulturalnej. 
Bank aktywnie uczestniczy w rozwoju lokalnej społeczności poprzez wspieranie finansowe organizowanych imprez  kulturalnych, projektów oświatowych i przedsięwzięć sportowych.
 
Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie pomimo tego, że jest jednym z najmniejszych Banków w zrzeszeniu nie odbiega znacząco od wszelkich innowacji, nowości , a rozwój informatyki przyczynił się do korzystania z nowoczesnych programów informatycznych w dużym zakresie zaspakajając niezbędne potrzeby Klientów. 
 
Członkiem i klientem Banku może być każdy, kto ceni sobie, oprócz kompleksowej i korzystnej oferty usług finansowych, również dobro lokalnej społeczności, rozwój regionu i pomyślność jego mieszkańców.
Sytuacja finansowa Banku jest ustabilizowana o czym świadczą dobre wyniki finansowe oraz stały wzrost funduszy własnych Banku.
 
      Dnia 05 czerwca 2009r. oddany został do użytku zmodernizowany lokal Banku, który przyczynił się do zwiększenia jego powierzchni użytkowej i unowocześnieniu obsługi Klientów Banku.
 
      Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze osób fizycznych, przedsiębiorców i podmiotów instytucjonalnych. Biorąc pod uwagę nowe oczekiwania klientów, na bieżąco podnosimy swoje kwalifikacje w zakresie obsługi. Dysponujemy dobrze wykształconą kadrą pracowniczą, gwarantującą fachowe i rzetelne podejście do każdego klienta.
 
Fachowa obsługa klientów nowoczesna technologia i elektronika pozwalają sprostać wyzwaniom jakie niesie działanie w warunkach konkurencji na rynku finansowym i są podstawą optymistycznych prognoz na lata następne.
Łącząc tradycję z nowoczesnością, Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie staje się instytucją uniwersalną, świadczącą usługi dla najbardziej wymagających klientów, ceniących sobie rzetelność, stabilność i zaufanie.
Dotychczasowa polityka prowadzona przez zarządzających sprawiła, iż Bank cieszy się dziś dobrą kondycją finansową prowadzi działalność w pełnym zakresie, stale przybywa mu klientów, poprzez swoją ekspansywność zwiększa  własne możliwości, będąc rzeczywiście konkurencyjnym na coraz bardziej wymagającym rynku usług bankowych.
  Polityka długofalowa Banku to umocnienie uzyskanej pozycji rynkowej poprzez sprawny i powszechny system rozliczeń bankowych, nieustanne zwiększanie zakresu i poziomu świadczonych usług bankowych oferowanych klientom, pozyskiwanie coraz większej liczby klientów poprzez stosowanie wysokiej jakości świadczonych usług i oferowanie produktów bankowych po konkurencyjnych cenach.
 
Największą wartością Banku, od 67 lat wpisanego w pejzaż lokalnego środowiska, będą zawsze jego członkowie i klienci, gdyż to właśnie oni stanowią o dzisiejszej pozycji i sile Banku Spółdzielczego w Nowym Stawie

„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że za pomocą mechanizmu Cookies nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron www.bsslawno.pl oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z serwisu www.bsslawno.pl. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies.